Specialforretninger med få eller eksklusive produkter
Specialforretninger vælger deres varer med omhu. Derfor rejser nogle kunder også langt for at besøge dem – fra den helt store tur fra Jylland til København i jagten på eksklusivt tøj eller den ekstra lange omvej til slagteren med de bedste, saftigste mørbradsbøffer.
Det er besøg, man planlægger, researcher og butiksoplevelser man vender tilbage til.
Med en virtuel 3D-præsentation fanger du potentielle kunders opmærksomhed. De kan gå på opdagelse i dine lokaler, se butikkens størrelse, fornemme stemningen – og måske endda undersøge vareudvalget. Det er nemlig muligt at integrere varepræsentation af enkelte vare i din 3D-præsentation – så kan dine kunder zoome ind på dine varer online.
300 % større engagement med 3D-præsentationer vs. 2D-billeder
Få fordelene
Med en virtuel 3D-præsentation får dine kunder lov til at opleve din virksomhed. De får lov til at gå på opdagelse i butikken, smugkigge på udvalget og planlægge deres næste besøg. Det hjælper din virksomhed med at skille sig ud i mængden.
Samtidig får du også skabt spændende og engagerende indhold, som du kan bruge på tværs af kanaler – på din hjemmeside, i dit nyhedsbrev, på sociale medier eller noget helt andet. Anvendelsesmulighederne er uendelige, og kun fantasien sætter grænser.
Skab den bedste oplevelse med en virtuel 3D-præsentation
Med en virtuel 3D-præsentation giver du din kunder lyst til at besøge dig.
- Integrer 3D-oplevelsen på dit websted og forøg webengagementet
- Oplev flere besøg og mere salg
- Gør det lettere for dine kunder at planlægge deres besøg
- Skab positive og trygge kundeoplevelser
- Fremhæv det, der gør dig unik
… Vidste du f.eks. at websitebesøgende er 300% mere engagerede i en virtuel 3D-præsentation, end de er med 2D-billeder?